Tips

Jag tänkte tipsa er om en sak!
Innan ni läser vidare, kolla på bilden här under på kläderna.
Vad tycker ni om dom?

 

Jag lovar att ni alla gjorde det här när ni var yngre utan att ens tänka på det. Det är inte kul att vara värsta shopaholicen när man bara får 1050kr i månaden. :C Därför säger jag nu åt er att gå och kolla på barnavdelningarna! :D Visst, vissa saker som dom har där är verkligen sjukt gräsliga! Men dom har mycket fint me. :3 Och det är bästa är...det är billigt!!

 

Om ni kan ha storlek 170 så passar det mesta av kläderna där. ^^ Och om ni har en skostorlek under 38-39 så brukar man kunna ha deras skor me. :3 Dom har även sjukt söta accessoarer! Hoho så jag rekommenderar er verkligen att gå dit och kolla nästa gång ni är på stan. ^^ Men då kanske ni tänker "Öhhh jag vill inte ha på mig likadana kläder som folks småsyskon", men jag tror inte att någon skulle lägga märket till om ni hade på er barnkläder. För dom kläderna på bilden här under ser ju nästan exakt likadana ut som kläderna man brukar kunna köpa på vuxenavdelningen på tex H&M. Jag tycker iallafall att dom är sjukt coola! :D Och folk i våran ålder kanske inte tänker på att man kan köpa kläder där, så då blir man ensam om det och det betyder att ingen kommer likadana kläder som en! :D
WOHO!

Klänning med leopard                      99kr
New York tröja                                  99kr
Unicorn tröja                                     99kr
Unicorn leggings                               99kr
Kofta                                                  99kr
Svart kjol                                           59kr
Svart skinnkjol                                  199kr
                Kattdiadem                                        39kr                
 
  
 


Kommentarer
jessy

Åh, funderar på att klicka hem en kjol alltså! :D

Svar: Gör det, billiga och snygga ju! :D
Carolina Wirell

2014-04-01 @ 22:21:14
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0