Sanningar

♦Alla har sina drömyrken och mina är antingen:
  Att bli en sjukt bra frisör och börja jobba på någon av Rapunzels saloner.
  Att jobba som tecknare för Disney.
  Att jobba i någon cool klädaffär som Monki eller Shock. Eller kanske till o med starta en egen.
 
♦I förrgår var det första gången som jag VERKLIGEN badad för i år. Och det var faktiskt underbart skönt...efter ett tag. ;3
 
♦När jag var yngre så hade jag så pass dålig fantasi så att jag döpte min sommarkanin till Bamse 2. (Den jag hade året innan hette Bamse.)
 
♦Sen jag skaffa septum så har jag fått väldigt dåligt luktsinne. Det kan ju båda vara en positiv och negativ sak. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0