Galen

Åhh jag blir så arg!
För 4 veckor sedan så beställde jag en klänning ifrån Modekungen och den har fortfarande inte kommit!
Dom har inte ens packat den och skickat iväg den. :c Jag blir galen!!! Jag måste ju få den innan studenten! Och gärna en vecka innan studenten så att jag hinner köpa en ny osv om den inte skulle passa! :( 
 
När det hade gått en vecka så mejlade jag dom och frågade om dom hade skickat den eller om det var något annat fel. Då svarade dom "Varan du beställt är ingen lagervara så det kan ta 1-2 veckor för den att komma". Liksom vadå ingen lagervara? När jag beställde den så stod det inget om det. 
 
Jag blir galen på dem, så fort jag mejlar och frågar så säger dom "Din vara kommer om 1-2 veckor".
Skit sida, jag ska aldrig mer beställa ifrån dom. Jag trodde att sidan var seriös men nu har dom bevisat motsatsen.
 
 
Varför inte bara beställa in tillräckligt med kläder ifrån början?
Det är ju ganska uppenbart att dom få vita klänningarna som dom hade kommer att gå åt när det är skolavslutningar och student. Jag har iallafall förberett mig på att jag kommer att få gå naken nu.
 
Nu ska jag storstäda hela lägenheten!
(Varför ska det alltid vara fint väder när jag bestämmer mig för det?)
 
 


Kommentarer
ellinor sjöberg

Åh modekungen! :( beställde mina studentskor därifrån förra året två månader innan min studentdag och skorna kom hem två veckor försent! :( ringde & mejlade dom, men skorna tog oerhört lång tid på sig. Sen efter skulle jag skicka tillbaka dom, betalade 300kr i tull men skorna kom aldrig fram till modekungen igen utan skickades till mig :((( Hoppas i alla fall du får din klänning i tid :D

Svar: Onej det lät ju hur bökigt som helst! :C Jag har nästan tappat hoppet om att jag kommer få klänningen alls. :C
Carolina Wirell

2014-06-02 @ 22:09:27
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0