Äta Ponyo

Idag vaknade jag utav att Ponyo tryckte in sin tass i min mun. Inte mysigt ett dugg. :C
Jag vet inte om hon ville att jag skulle äta henne eller varför hon gjorde så men aja.
Idag vet jag inte riktigt vad jag har gjort hmmm. Det känns mest som att jag har gått fram och tillbaka till stan. >__< Och eftersom att jag är svensk så måste jag klaga på vädret också. Liksom det är okej om det regnar för då kan man ha paraply, men idag har det kommit 1000000000000 pyttesmå regndroppar. Det är sådant regn som gör att man ser ful ut. .___. Man blir röd i facet för att det blir kallt och håret blir till en stor fluffig blöt sak!
Men det är okej att vara ful ibland.
 
Jag orkade inte göra den där listan igår, så jag svarar väl på gårdagens fråga idag istället.
"Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon kronor."
Jag skulle utbilda mig till frisör! Sedan skulle jag nog köpt en större lägenhet i någon trevlig stad, åkt utomlands och äventyra och så en massa kläder på det. :D Hoppas pengarna skulle räcka. >__< Jag känner att jag inte riktigt har koll på hur mycket 1 miljon är.
 
Nu ska jag se den här filmen och äta minimorötter. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0