Nyans

I dag har jag varit hemma och varit sjuk.
Otroligt tråkigt, det är mycket roligare att jobba. :( Innan jag hade jobb så gjorde jag inget annat än att sitta hemma o glo in i en vägg. Men nu när jag har skaffat mig ett liv (haha) så står jag inte ut med att bara sitta här o glo, jag får panik och blir otroligt rastlös! Som tur är så börjar faktiskt min irriterande hosta försvinna helt nu, och jag kan äntligen andas! :D Så i morgon (om jag inte är döende) så ska jag in till Linköping med Olof wiiie!

 

Man får gratis glass på Pressbyrån i morgon höhöhö! (Kolla fb evenemanget HÄR)
Men det är faktiskt inte bara därför vi ska in till Linköping, jag lovar! >_> Som ni kanske vet så har jag bestämt mig för att skaffa dreads. Eller jag kanske inte har berättat att jag har bestämt mig, men aa nu säger jag det! Jag har bestämt mig och jag har snackat med tjejen i Norrköping som ska fixa dom på mig och det blir troligen 12-13-14 Maj (och jaaa det tar 3 dagar att göra! o__o).

 

Kommer dö! Ne men, det ska bli sjukt spännande. Så aaa i morgon ska jag köpa lite avfärgning och sen en brun hårfärg. För jag har inte lust att ha röda dreads. Som ni vet så älskar jag att experimentera med mitt hår och jag tror verkligen att det här kommer bli hur coolt som helst. Jag har ändå gått runt i några år och varit sugen på att någon gång skaffa, så varför inte skaffa det nu liksom?! :D

 

Dom ska vara tunna, långa och bruna. Frågan är vilken nyans av brun hmmm.
Här kommer lite dradsinspiration. <3 Det är så otroligt fint när dom har blommor i dreadsen åhh. *s*

 
 
 
Vilken nyans tror ni skulle va snyggast?
 
 
 
 


Kommentarer
Maarten

fan då blir du ännu snyggare alltså

Svar: Går det? hahah :v
Carolina Wirell

2015-04-17 @ 21:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0