Panini

 
 
Jaaa ni...
Den här var ju inte speciellt god.
Men vad hade jag förväntat mig egentligen? En macka i mikron. Som ni kanske vet så är jag usel på att mikra saker. Dom blir alltid brända. Ändå så hade jag bara inne den där Paninin i 2 min, men den blev stenhård iallafall. :C Antingen är min mikro konstig eller så är jag helt enkelt usel på att mikra. Vi säger att min mikro är usel...
 
Om man har en bra mikro (eller kan mikra saker som en normal människa) så blir säkert den där Paninin asgod!!! Men vad vet jag.
 
Den får 1,5 Ponyo av 5.
 
 
 


Kommentarer
Maarten

Skit i mikron, börja fritera allt som jag gör <3

Svar: Hahah, men jag har ingen fritös. :c Och det skulle nog inte va så gott med en friterad macka?!
Carolina Wirell

2015-04-12 @ 21:48:13
Edbung

Dem är snuskigt hårda även om man är bra med mikron ;)

Svar: Hahah det känns bra att höra!
Carolina Wirell

2015-04-13 @ 08:21:24
Hannah

Hmmmh vet inte om jag skulle våga smaka på det där xD

Svar: Det är nog bäst om du avstår haha :D
Carolina Wirell

2015-04-13 @ 09:23:22
URL: http://nouw.com/Demondoll


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0