18 feb

Nu är det bara 17 dagar kvar. Är ni lika peppa som jag?!
Jag måste läsa ut den sista boken "Nyckeln", den har legat på mitt nattduksbord i några månader nu. Jag har bara halva boken kvar men jag har aldrig riktigt ork att läsa ut den. Dom två andra böckerna var så mycket bättre! Samma sak var det med "Fifty shades of grey", jag läste dom två första, men den sista boken orkade jag aldrig läsa ut. Lustigt! Men vilken tur att båda böckerna kommer som film nu då. <3
 
Karaktärerna är dock långt ifrån perfekta. :C Minoo, Anna-Karin och Adriana är väl ganska bra, men inte dom andra. Elias och Linnea ser inte ens alternativa ut.
 
 
Jag är inte nörd ett dugg...
 
 


Kommentarer
Josefine Klashed

fast Elias ser ut typ som jag har tänkt honom ändå!!
och Ida och Rebecka med, men ingen annan :/

Svar: Det är det värsta när bok blir film ;(
Carolina Wirell

2015-02-02 @ 07:37:08
URL: http://josefineklashed.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0