2015

Nu är det nytt år!
Gårdagen firades tillsammans med några tjejkompisar, mycket trevligt. 
Vi lagade mat, drack vin, spelade spel, dansade och sjöng. 
Japp det var de!
 
Så vad ska man göra nu när det är nytt år då? 
Jag vet inte om jag hade något direkt nyårslöfte hmmm... Kanske att man ska försöka att bli lite mer positiv! :o
Har ni några nyårslöften? 
 
Jag skulle gärna gjort "Mitt 2014 i bilder" men alla bilder på min dator är borta. Men ni har ju redan sett så mycket bilder så det kanske inte gör något! :3 2014 har iallafall varit ett ganska okej år men det var sjukt stressigt i början av året, jag mådde verkligen dåligt ett tag utav all stress. Saker skulle bli klara till studenten och min kropp klara inte riktigt av all stress. Men det senaste halvåret har nästan varit för lungt haha! Jag har varit sjukt uttråkad och rastlös. Tokigt va?  Från stress till motsattsen.
Jag hoppas iallafall att 2015 ska bli ett mer stabilt år!
 
Såååå...
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
 
Hmm jag borde verkligen ändra min design här på bloggen. Julen är ju över! :o
 
(Anna, jag, Sara och Johanna.(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0