Dag 10. Vilka sminkprodukter använder jag

Okej nu ska vi se!
♥ Först använder jag en primer ifrån Max Factor som heter Facefinity

 ♥ Sedan en consealer ifrån IsaDora som heter Color Correcting 32 Natural
(Jag har dock på senaste tiden börjat använda ett orangerött läppstift istället, vilket jag tycker funkar väldigt bra. Länk på hur man gör det hittar ni HÄR! )
 
Efter consealerna så använder jag en fondation ifrån Maybelline som heter FITme 110

♥Så ett puder som också är ifrån Maybelline som heter FITme 115
 
♥Till ögonbrynen så använder jag en ögonbrynspenna ifrån H&M och så en ögonbrynsskugga ifrån Smashbox.
 
♥ Och till ögonen så använder jag en mascara ifrån IsaDora som heter Mascara Volume 2.0 och en eyelinerpenna ifrån samma märke.
 
Nu vet ni det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
Nu ska jag sova (för jag har jobbat nästan hela dagen och är nu übertrött!).
(För dom som inte vet så vickar jag på olika förskolor.)
Så nu säger Ponyo och jag godnatt! :DD
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0