Dag 7. 3 saker som ni inte visste om mig.

♦Idag sökte jag in till en frisörskola i Malmö. Det är ganska liten chans att jag kommer in (tror jag), men jag håller tummarna.
 
♦Jag äter nästan bara vegetarisk mat och är ofta väldigt noga med det. Jag kan bli lite småäckla av kött, men sen helt plötsligt kan jag fått värsta köttsuget och äta massa kött. Därför kallar jag mig inte vegetarian. För jag äter kött ibland, men inte ofta. Jag är som Bruce.
 
♦Jag älskar att lyssna på folks historier/roliga händelser/tråkiga händelser osv innan jag ska sova. Så varning: Om du någonsin kommer sova med mig så lär jag tvinga dig att berätta en hel del. Jag älskar att lyssna på folk som pratar, jag är nog bättre på att lyssna att att prata själv.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0