Svart björn

Jag har visst glömt bort att visa min senaste päls/kappa/jacka som jag köpte innan nyår.

 

Den är svart och fluffig och jag känner mig som en stor mysig björn i den.<3
Självklart så är det inte äkta päls!!!
Den är ifrån Lindex men jag är inte säker på om den fortfarande finns kvar.
Annars så finns det liknande på Monki. ^^

 

Jag känner mig så otroligt ful och skabbig under vinter haha. Så jag undviker då helst att ta en massa egobilder och gifar. Annars så älskar jag allt annat med vintern! Speciellt nu när det har kommit snö igen wiie!

 

Jag lovar att jag inte är naken, jag råkar bara vara väldigt blek och mitt linne väldigt vitt.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0