Askungen

Jag är trött, dödstrött!
Dag nummer 2 avklarat på sommarjobbet. Jag känner mig som Askungen. Skura golv och skura väggar. Fast jag gör det ju frivilligt... Det är bra lön iallafall, det gillas. Ska nog bland annat bli en finfin tatuering utav en del av dom pengarna. Jag har gjort 30931913 skisser på katter och jag börjar veta hur jag vill ha den.
 
Idag joggade jag 5km för fösta gången i mitt liv, en liten aplåd för det! Jag råka dock krocka med en cykel när jag sprang vilket ledde till en fet bula/blåmärke på armen som gör väldigt ont! ;__;
 
I september ska jag springa Nya broloppet (5km) så det kommer gå suppppppppppppper bra tror jag. Jag hade nog kanske till o med klarat 1mil, eller? Jadå. Men nu blir det 5km och det duger gott o väl. Jag är stolt! :D

Nu ska jag kolla på lite Orange is the new black och sedan sova.
I morgon börjar jag klockan 6 igen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0