Födelsedag

Min födelsedag börjar lida mot sitt slut.
Dagen har varit braaaa!
Det började med tårta till frukost. (Jag och min kompis har sockerförbud, men jag fick lov att äta tårta på min födelsedag, så självklart gjorde jag det! I morgon blir det strängt igen.)

Sen cyklade jag till jobbet, underbart väder!!! På jobbet fick jag måla barnen med ansiktsfärg vilket var otroligt roligt! Jag har alltid velat prova på det, så nu fick jag det och barnen blev väldigt nöjda med resultaten vilket var superkul. :D

På vägen hem från jobbet ringde Pål och sjöng en mycket vacker grattissång och jag blev nästan attackerad av fiskmåsar. Så kom jag hem, fixade mig och åkte ut till min mors torp där vi firade mig!
Då kanske ni undrar vad jag fick?

 ♦ Urbanears hörlurar (tomato)
♦Bärbar mobilladdare
♦Glittriga stövlar
♦En bukett med rosor
♦En tatueringstidning
♦2000kr
 En spadag med min syster
♦En liten renovering av min diskbänk som blivit vattenskadad
♦En plats i Broloppet (ett springlopp som är i september)

 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Grattis!!!!!!

2015-06-10 @ 05:50:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0