LOKA likes candy

Har ni provat dom nya Loka med smak av godis?
Det har jag, eller iallafall två utav dom, Persika och Rosa svampar. Jag är inget fan av loka direkt och dom här smakerna förändrade inte saken. 
 
Dom luktar otroligt gott, men smaken är inget vidare. Rosa svampar smakade inte ens godissvampar enligt mig. Persikan hade däremot en liten svag eftersmak av persika men det var inte direkt någon god smak.
 
Kanske är Hallon och lakrits skalle den godaste smaken eftersom att den var slut i affären.
Den låter iallafall godast!
 
Så vad får dom för betyg?
 
 
 
 
 
 Btw jag fyller 20 år om 11 dagar Wiiie!


Kommentarer
Ramona Holgersson

Hej Carolina vi på Brinken gratulerar dig på din födelsedag i förhand, Loka med smak av godis är nog bra. Ramona grattar dig oxå hon siter just nu och tittar på mig nu och hon fyller faktisk 5 år den 2 juni 2015 HEJDÅ

2015-06-02 @ 22:56:19
Malin

Rosa svamparna är helt klart sämst! :( Men hallon och lakrits-skallen är den smak som smakar mest likt godiset så du borde smaka den! :D

2015-06-05 @ 13:25:38
URL: http://nouw.com/MissMorbus


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0