43

Idag var det mammas dag.
Först var jag och kollade på när hon simmade kanalsimmet, hon är så duktig! Sen vid klockan 18 åkte vi ut till torpet och firade henne med grillat o gott. :D
Trevligt trevligt.
 
Jag älskar verkligen att vara där ute på landet när det är kväll. Det blir perfekt ljus för att fota. Tyvärr så blev det inga kort på födelsedagsbarnet, men på Olle och min syster!
 
Hmmm vad mer...körskolan som jag har köpt "paket" hos ska lägga ner, så just nu så känner jag mig ganska stressad. Vilket kanske är bra eftersom att jag har skjutit upp det så länge. Så innan året är slut ska jag ha körkort, så är det bara.
 
Hejdå.
 


Kommentarer
Mamma

Tack för att du kom och hejade å för fint kort och present ❤❤

Svar:
Carolina Wirell

2015-08-29 @ 22:35:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0