Dreads gif

Tänkte egentligen visa min nya guldiga näspiercing som jag köpte på marknaden förra veckan, men den syntes visst inte så bra på gifen hehehhe.


Jag tyckte ändå att gifen blev rätt så frän, jag ser ut som något slags väsen.
(Något som inte var lika fränt var mina läppar som levde sitt egna liv, fast det brukar dom ju göra. Iallafall så fort ett kamera kommer fram. Jag måste sluta pluta med dom, ser ju helt galet ut hahaha. Men det har blivit som en reflex typ, usch usch!)

 

Varför har jag inte bloggat då? Jo för det finns inget att blogga om. Sommarjobbet är slut och allt är som vanligt igen! Jag funderar dock på att söka ett nytt jobb. Det skulle vara kul att prova på något annat än förskola. Frågan är vad...

 

Jag vet knappt vad jag vill längre. Saker som kändes så självklart förut har jag börjat tveka på. Vill jag verkligen bli frisör? Är det värd all tid o pengar? Ingen aning. Borde jag satsa mer på tecknandet kanske? Eller ska jag göra något helt annat. Varför ska det vara så svårt för? :(

 

Det enda jag vet är att jag har extrem träningsvärk i rumpan. Men det är ganska härligt ändå!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0