Bajs...



(Min mobilkamera strular så får ta en bild som jag tog i går. ;3)

Jag sitter här o pluggar Naturkunskap, jag har prov i morgon men inget vill fastna. :(
 Usch och idag snacka jag med min matte lärare och jag ska kanske få gå sommarskola för jag är så dålig. x3 Hehe men vi får se hur det blir. ;C Om jag klarar nationella så slipper jag nog sommarskolan iallafall.
Hoppas att jaga slipper det!! xD

Hmmm annars har det väl inte vart något roligt med den här dagen. Sluta sent och blöö.
Snälla ge mig sommarlov! :(( 

Det här inlägget var tråkigt, förlåt att jag snodde er tid för att läsa det här onödiga inlägget!!!D: men har inget att skriva idag såååååååååååååååå baiii! x3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0