Lila/blå?! D:


Jag har funderat nu ett tag på att färga hela mitt hår antingen blått eller lila. Men jag kan inte bestämma mig.:(
Kommer säkert bli jätte slitet så jag måste klippa av håret massa , och det vill jag ju inte! D: Fast då kan jag ju dränka håret i inpackningar så hmmm.......
Kolla bara hur snyggt det är! :C
|
|
v


Jag försökte att göra mitt hår lila och blått i picnik...hehe gick ju sådär men man ser ju lite hur det skulle kunna bli iallfall. 8D Då ser ju blått snyggast ut tycker iallfall jag, men det är kanske bara för att jag faila med att göra håret lila. xD



Vilken tycker ni? ^^



Kommentarer
cissi

LIIILAAA, du ska ge mig en puss!

2012-04-15 @ 15:35:30
URL: http://sweetandsalt.blogg.se/
Malin

Röstar på lila!! :D Det håller sig längre än blått också D:

2012-05-03 @ 21:32:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0