Heeej


(Blöö jag utan löshår och oplattat hår, eller jag har plattat luggen men aja. x3 Jag hatar att ha kort hår, jag känner mig så pojkig. xD Får hoppas att mitt dumma hår växer ut snart! :C)


Jag har inte bloggat på ett tag, för jag har icke orkat. Men aja. I fredags grilla jag med några i klassen och Robin, men det blev så kallt så Robin o jag drog hem till han och blablabla. 
Och i går var jag i Norrköping och köpte lite nya kläder...eller nej bara nya byxor eftersom mina hade
spruckit. :C Och så ny underkläder och hörlurar.
Som ni ser på bild här under. ^^
|
|
V



Nu ska jag äta, plugga matte och rita klart min serie. Blää känns som jag aldrig kommer hinna. Och min dumma förkylning+hosta har inte försvunnit än. :( Sååååååååååå jobbbigt!



Kommentarer
Josefine Klashed

Och blablabla xD

2012-04-01 @ 22:57:44
URL: http://josefineklashed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0