Arg/Ledsen/Blö!


(En katt från i somras som snodde våran hamburgare. ;C Saknar sommaren då.)

Jag blir så arg och ledsen så jag inte vet vad jag ska göra. Du kommer troligen inte läsa det här, för jag tror inte att du läser min blogg...men är iallafall skönt att skriva av sig lite.

Du vet att jag gillar dig, men du gillar inte mig som jag gillar dig? Så varför försöker du göra mig svartsjuk helatiden för? Det gör mig bara ledsen.

 Och om du nu inte gillar mig på det viset... så låt mig va och håll inte på med mig som när vi var tillsammans. Du får mig att hoppas, du får mig att tro att det är något speciellt mellan oss. Fast det i själva verket inte betyder något från din sida?

 Sluta bara hålla på med mig på det sättet om du nu bara vill va kompis med mig, pussa mig inte, krama mig inte på det viset och du vet mer vad du gör. Jag säger inte att jag inte pussar dig och så ibland, men jag har en anledning till att göra det, jag gillar dig otroligt mycket. Du betyder massa för mig, otroligt mycket!

 Skratta inte åt mig när jag säger hur jag känner för dig, det får mig bara att bli ledsen och osäker på mig själv.
 
Du måste väl förstå att det gör mig ledsen? 



Kommentarer
Josefine Klashed

<3

2012-04-06 @ 23:22:37
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Anna

cärrow <3

2012-04-08 @ 23:23:08
URL: http://enligtmyself.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0