Spåkulan

Ibland är spåkulan på Facebook läskig. D:
Satt nyss och tänkte på vad bajsigt dålig jag är på att rita/måla jämfört mot alla andra i min klass. Har känt mig jätte dålig ett tag nu, ingen bild jag målar blir inte som jag vill allt blir bara kladdigt och fult. Så skulle jag kolla spåkulan bara för att, så stod det...


Det är ju sant, det är min dröm att bli bäst eller iallafall sjukt bra på att rita/måla. ^^ Och jag är svartsjuk på dom i min klass som är så duktiga och jämför mig bara helatiden med hur deras bilder blir. Men jag kanske borde lyssna på spåkulan eller? ;3


Kommentarer
Malin

Lätt att du ska lyssna på spåkulan!! :O
Visst dom andra är faktiskt väldigt duktiga men du har missat en liten detalj.... DET ÄR DU MED!!! :OOO

2012-09-02 @ 12:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0