Jippi



I morgon får man äntligen studiebedraget! :D Jag kommer säkert slösa upp allt på en gång för jag har redan bestämt vad jag ska köpa. Jag funderar starkt på att färga luggen turkos, jag har haft blå lugg förut och det var riktigt
snyggt. :3 Och då måste man ju bleka mitt svarta hår massa så den turkosa färgen fastnar. ^^ Hmm...jag beställde en snygg tröja/jacka/(vad det nu heter) från Sweden rock som troligen kommer den här veckan. Och så har jag spanat in ett par snygga hängslebyxor från Carlings. Alla pengar kommer säkert ta slut på 1sek men skit samma! xD



Kommentarer
Anonym

ska du färga blått eller wut? XD

2012-02-29 @ 23:16:16
Carro

Jaa kanske ;3

2012-02-29 @ 23:40:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0