När jag bliiiiiiir stor

 Blööö jag HATAR att det har regnat hela dagen, Finns inte ett skit att göra då. :C
Sydde vidare lite på klänningen men tråden tog slut. Yey. D: I morgon blir det iallafall att dra till Sturefors och färga Josefine's hår lite blått. ;3 Och även klippa lite?
Som ni troligen inte vet så vill jag bli frisör eller tatuerare senare. :3 Vi får se hur bra jag blir på att rita när jag gått ut estet bild, om jag är tillräckligt bra kommer jag nog satsa på att bli tatuerare för det verkar ju fett kul. :D Rita på folks kroppar, hur coolt är inte det?! Men om jag inte blir bättre på att rita vill jag bli frisör för jag älskar att fixa och peta med hår. xD Typ färga och så! :3 Hahha nu fick ni lite onödig fakta om vad jag vill bli när jag blir "stor"! xD Men men...
 
 
 
 


Kommentarer
Johannes

Herrejävlar.. du är fan för snygg för mig :'''''c
buhu<3

Svar: na o.o
Carolina Wirell

2012-07-20 @ 02:39:07
cissi

sluta va så snyyygg! D:

Svar: är inte de :C
Carolina Wirell

2012-07-20 @ 11:16:12
URL: http://cissigullberg.blogg.se
Judith

Så fin målningen blev Carro! Jättelikt!:D <3 Du är jätteduktig! ^_^ :D
Kram Judith O:)<3

Svar: tack! ^^<3
Carolina Wirell

2012-07-20 @ 19:04:30
Ruben

Fint!
Om jag skulle försöka mig på något sådant skulle det bara bli en fet streckgubbe. (;_;)

Svar: tack! ^^ Haha feta stäckgubbar är ju fett smexiga! :3
Carolina Wirell

2012-08-13 @ 13:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0