Närcon

Närcon är om exakt 3 veckor och jag kan inte bestämma mig om jag ska kläut mig eller ej. :C  Men ingen av dom jag ska gå med ska göra det hmm... Plus jag är inte lika anime/manga nördig längre. D: När jag gick i 6:an var jag helt galen i det! Men jag ska fundera lite för det skulle ju va skit kul! ^^ Vet dock inte vem jag ska va då. D: Ajaja vi får se hur jag gör men känns som om det är lite stressigt! ;o
 
Fujimoto
(Ponyo on the Cliff )
Chii
(Chobits)
Hauru
(Howl moving castle)
Ichigo
(Tokyo mew mew)
Hello Kitty
Kigurumi
 
Vad tycker ni? ^^
 
(random bilder från google)
 
 


Kommentarer
Josefine Klashed

Ichigo :)

Svar: hmmmm hon har typ pottfrill :o
Carolina Wirell

2012-07-06 @ 13:49:42
URL: http://josefineklashed.blogg.se
Josefine Klashed

haha men ändå, hon är ju söt ju!!

Svar: haha men det blir nog Chii fast jag har mitt vanliga hår men hennes frisyr o öron och sedan syr jag en egen klänning :3
Carolina Wirell

2012-07-07 @ 11:44:54
URL: http://josefineklashed.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0