jag är slarvig!

Nu får jag skärpa mig! Jag satt nyss och kolla egenom några inlägg jag hade gjort. Och det var galet många saker jag hade stavat fel på eller typ skrivt fwfkje. Liksom vem vill läsa en blogg som har 2345 stavfel?! xD Inte jag iallafall! Jag kan stava tro mig! :< Men när jag bloggar vet jag exakt vad jag ska skriva så då rullar det bara på och då glömmer jag oftast att kolla en extra gång om jag stavat rätt eller ej, vilket inte är bra! Men nu ska jag försöka skärpa mig!! Hoppas ni inte märkte att jag hade stavat mitt blogg namn fel på headern (a). Jag hade skrivit Crazynees fast jag heter Crazyneess! Och jag vet att inte crazyness stavas med 2 "e" men det fanns redan det rätta namnet så fick ändra på det lite x"3 Ajaa förlåt att jag är slarvig men tack för ni läser min blogg iallafall! ♥
 
Jag har säkert redan gjort massa slarvfel i det här inlägget me. xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0