Ming明

I dag var vi egentligen lediga, men jag och några till drog till skolan för att måla klart lite saker i bilden och för att få veta lite betyg. ^^ Jag fick B i Bild, D i Historia, C i Digitaltskapande, E i Engelska, D i Svenska, E i Sam och E i Naturkunskap. :3 Helt okey. Och så F i Matte då, men det ska jag fixa i 2:an. x3 Nästa år ska jag nog lägga ner mer tid på matten, engelskan och naturkunskapen för jag vet att jag kan bättre! :C

Sedan drog vi till Ming och käka kinamat. Mycket nomnom! :D
Det var så läskigt...när jag skulle redigera bilderna upptäckte jag att några som går i vår skola satt o glodde på oss. >_< Dom jag gick dit me sa att dom glodde men nu fick jag det på bild me muahha. ;D Alltid kul med lite beundrare. ;3











Kommentarer
Josefine Klashed

hahaha, Anna på tredje bilden! jag döör! xD

2012-06-08 @ 16:06:13
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Anna

HAHAHAHAHAHAHHAHAH kolla miiiiiiiiiiiig!!!!!!!! :o:o

2012-06-08 @ 16:23:29
URL: http://enligtmyself.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0