Bilderna ska upp på väggen så hjälp mig att fixa fler! :D

Blöööö usch jag håller på att redigera massa bilder som jag sedan ska framkalla, så jag kan fylla mina ramar me massa bilder! ^^ Kommer säkert bli fint med det är jobbigt att fixa alla bilder. :C

Tänkte ha alla svart/vita, men några ska ha
lite färg i sig (och några i vanlig färg för dom blev fula i svart/vitt x3) . ^^ Om ni råkar ha några bilder på tex dig o mig kan ni gärna skicka dom till mig på fb så jag kan fylla ut alla ramar. För än så länge har jag inte så många bilder. ;C




(Ewelina & Jag. Mysigt :DD)


(Min syster & Jag. Inte lika eller hur? ;D)


(Emma & Jag. Bara för vi har smexiga hårfärger.)


(Ewelina & Jag. Vi målade min lekstuga. xD Så små..)


(Edvin & Jag. Skolavslutningen i 9:an. ^^ Kolla han är me kines! ahhah xD )


(Jag & Dreglis. På busssssssssssen. :3)


(Anna & Jag + glasss!! :D )


(Robin & Jag. Gillar bilden, han ser helt borta ut och jag ser klängig o jobbig ut haha xD Kanske så det är? ;3 Synd bara att kvaliten suger. ;C)

osv.... ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0