Brun? ;D


Hellu! ^^
Förlåt att jag inte bloggat. Men nu ska jag det så blöhö! :D I torsdags var vi på tinnis med alla ettor som går i Ljunkan.  Så då bada vi och sola.(Ååå jag älskar min bikini!!! :DD ) Och så var vi tvugna att gå runt den där bajs ån för att få mat. xD Jobbigt för det var fett varmt men ajja. D: Jag fick iallafall ganska mycket färg som ni ser på bilden! ^^ (jag har duschat på bilden därför jag ser blöt ut....och bävrig bild till vänster... ;3 )

I går var jag med Robin och Edbom vi bada i stångån. Kallt! :(( Så nörda jag naruto medans dom spela. ;C Ajajja när jag vaknade låg Robin gulliga katt brevid mig. Så söt! Jag brukar alltid sakna Ponyo när jag sover borta, men nu kunde jag ju iallafall gosa med hans katt. ;D

I dag har jag inte gjort ett skit. Eller jo, jag har skrivit på mitt uppsats om Anastasia. :P Jätte kul...men men..

ÅÅÅÅÅ på tala om inget. Ponyo har blivit steriliserad, så nu ligger hon bara på min säng och sover. D: Jag tycker så synd om henne. :< Hon har stora stygn i magen. Jag försökte göra henne glad genom att ge henne mini marsmallows som hon gillar(konstig katt jag vet, hon gillar majs me xD) men hon peta bara på dom! :( Hon som brukar gilla marsmallows...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0