Fina ögon osv...

Kul att vakna upp med världens svullnaste ögon. Jag kan knappt öppna dom. Ser så sjukt äckligt ut. :(

Om jag inte skulle vart så ledsen för det där i går skulle jag vaknat upp med normala ögon idag.
Tårar gör mina ögon cp. </3

Var en lite jobbig dag i går. Blev så sjukt arg och ledsen på en sak.
Är fortfarande ledsen över det. Jag är så rädd...så sjukt rädd.
 Vi måste prata om det här för att det ska lösas, så hoppas du går me på att prata om det för jag orkar inte mer. Du kanske lever vidare som vanligt och mår skit bra, men jag gör inte det. Så om du nu bryr dig om mig som du  nu säger borde du kunna gå med på att prata ut med mig så jag kan släppa dig. För det här plågar mig så sjukt mycket så jag inte har lust med något längre.

Sååååååå kasta jag mobilen i asfalten för jag blev så arg på han...så mmm...skärmen sprack.

fml...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0