Stan trolololo

I dag var jag på stan med lite blandat folk. ^^
När vi skulle gå till stan sprang plötsligt alla iväg till bussen och lämnade kvar mig, Yasmina & Memmut. Kul...xD
Så vi fick gå själva till stan (medans dom andra lata som inte orka gå tog bajs bussen höhöhö ;3).
Men sedan hittade vi dom andra som hade rymt ifrån oss iallafall. :D

Jag har fått 1500:- av pappa för att köpa det jag vill ha i födelsedagspresent av han. ^^ Jag fyller ju om 9 dagar exakt. ;3 Jag hittade iallafall ett par smexiga kortbyxor, nu fattas bara solbrillor, rött läppstift och en väska så har jag köpt det jag vill ha. :D

När vi var på accessories hittade jag en jätte gullig byxdress, vill ha den! D: Men den var ganska dyr, 400:-. :(
Ajaj iallafall när jag skulle prova den så hade dom ingen provhytt så jag fick byta om bakom en stolpe i affären  medans hon som jobba där kolla på hahaha. xD Mycket fint.

Sen drog alla helt plötsligt, och Anna och jag blev kvar med hungriga magar så vi drog till Donken och köpte varsin wrap. :3 Hmm...dom var faktiskt blää. D: Tog fett långt tid för att få dom me. :( Plus att vi fick skit ont i magen efteråt! xD Säkert något fel på dom, onej vi kommer dö!!! D:









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0