Live color xxl mystic violet

Åhhh blir så arg!!!!!
Jag skulle ju färga håret mörklila men färgen jag köpte SÖG! :C
Det stod klart och tydligt att svart hår skulle bli lika lila som dom ljusare färgerna (liksom kolla bara på bilden). Vill ni veta hur mitt hår blev? Skit!
Knallrosa/röd i hårbotten och resten av håret var kolsvart fast jag hade i blekning ett tag innan. D:
 Så tips från mig...om ni ska färga håret lila så använd inte Schwarzkopfs färg Live color xxl! :C
För att den var inte bra. D:
 
Vad ska jag göra med mitt hår nu då? Har inte lust att gå runt såhär, det ser ju ut som att min naturliga hårfärg är rosa och att jag har fått värsta utväxten haha. x3 Så inte okej. Får sätta på mig en mössa och gå runt såhär och köpa några blekningar och beställa en lila toning från shock kanske. D;
Eller så färgar jag det svart igen....Hmmm hjälp mig vad tycker ni?
 


Kommentarer
Anonym

Hmmm...inte kul! Med.masssa blekningar iväntan på färgbomb lär det ju se hemskt ut oxå. Vågar du vara pippi röd?

Svar: tänkte mer på att låta det vara tills jag får hem färgen då jag kan bleka och färga det lila på en gång. Som när jag gjorde blå lugg :)
Carolina Wirell

2012-11-02 @ 04:40:04
lol

*rosa

Svar: käften jag gillar Å:n"!!!!!!!!!!! -.-
Carolina Wirell

2012-11-02 @ 05:56:36
Malin

Jag gissar på att dom som gjorde det där menade att om det är svart normalt ;)
Färg kan inte göra färg ljusare ^^

Svar: bajs färg iallafall x3 står ju svart wää
Carolina Wirell

2012-11-02 @ 17:09:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0