BLÖÖ

Var nyss ute och gick med Ramona i Varamon... och det var kallt! D: Wäää.
Och så låg det massa döda fiskar överallt och dom var stora! D:
 
I morgon är det simning med skolan. Jätte roligt, eller inte.
Så har jag tackenspråksläxa på tisdag då man ska berätta till dom andra vad man har på sig och vad man
heter osv. D: Kanske inte så svårt men jag blir alltid så nervös, jag känner ingen i den klassen och det är aldrig någon som vill jobba med mig när vi ska va i grupper. x"3 Wää fett mobbad eller något.
Nee men det är iallafall inte kul. :C Är inte van vid att va utanför så jag hatar teackenspråkslektionerna. 
 Känner mig lite dålig då.  :"C Får inte heller byta indval så får väl stå ut med teckenspråket.
INTE KUL!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0