Ge mig lov

EIIIIIIIIIIIIE jag blir så arg! :C
Har prov på onsdag vilket är väldigt snart! Tror ni att jag har börjat plugga ordentligt än eller? D: NEJ! Har bara kolla igenom dom där papprena lite slarvigt och sedan tänkt att jag kan göra allt annat en annan dag. :C
Vilker aldrig blir av. Hur svårt ska det va att bara sätta sig och plugga liksom? :C  Har bara inte lust, tänker bara på massa annat när jag försöker läsa. D: Mycker jobbigt!
I morgon kanske jag fattar att jag MÅSTE plugga om jag vill få E, så då lär jag nördplugga iallafall....hoppas jag. D; BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ GE MIG LOV ELLER NÅGOT REDAN SKOLTRÖTT JU!
 
Snyggare bild får man leta efter.
BLÄÄÄÄ på skolan typ,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0