J.E.M

Nu har jag fixat om bloggen lite, hade tröttnat på hur den såg ut förut!
Blev dock inte så nöjd med hur den blev nu heller.
Skulle försöka att göra så att jag såg målad ut men misslyckades ganska mycket med det. x3
Men det får jag fixa bättre någon annan dag då jag orkar lägga ner mer tid. ^^
 
Kollade nyss på x Factor men så blev det nyheter. D:
Hatar när det blir det för då går jag alltid ifrån tv:n.... och kommer aldrig tillbaka igen! o.o
Så då missar jag alltid vem som åker ut. D:  Ajaja jag tycker iallafall att J.E.M är bäst,
Och dom lär ju INTE åka ut på ett tag! :DDD
Vem/vilka gillar ni bäst? ;3
 
 


Kommentarer
Judith

JEM! :D ^_^ Va fin din blogg är! Riktigt cool! :D <3
Kram <3

2012-10-20 @ 00:06:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0