Naturkunskap & Benjamin Lacombe

Döda mig snälla? :D
Nej men usch vad trött jag är på läxor/prov!
Hade Naturkunskaps prov för ca 2 veckor sedan och nu har jag ett nytt igen i morgon...fattar inte riktigt hur läraren tänker men..men. Det är bara att börja nördplugga och försöka att fatta allt om atomer osv. Kan inte bli tråkigare! Eftersom jag är en sådan pluggis ska jag åka till skolan 2 timmar innan jag börjar imorgon och plugga med Josefine. Ska bli så........ ROLIGT! D:
 
Nu har jag iallafall tagit en pause från pluggandet och sitter och ritar lite.
Vi har en uppgift i skolan då vi ska göra en liten "bok" om oss själva. :3
Tänkte göra lite Benjamin Lacombe inspirernade bilder. :3
Kommer säkert blir bra!
 


Kommentarer
Josefine Klashed

Benny!

Svar: BENNY <3333
Carolina Wirell

2012-10-19 @ 06:24:04
URL: http://josefineklashed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0