Studiedag!

Jippy yey i morgon är det studiedag! ^^  Älskart.
Haha jag ligger här i min säng och dör lite (trött ju :C ) min katt är konsitg...hon drar bort vindruvor från pinnen och plockar upp dom ur skålen och slickar/äter? på dom, jag fattar inte hur hon lyckas! o.o Nu ligger det iallafall vindruvor lite här och där över mitt golv hoppas jag inte mosar en när jag vaknar i morgon. D: I morgon blir det att gå upp skapligt eftersom jag ska vara barnvakt till Hedwig. :3 Sedan blir det att dra till min moder och efter det nördplugga SAM som jag har prov i näsa vecka på onsdag. D: Döda mig typ?
 
Hmm jag har funderat över en sak inte för att jag tror att någon skulle vara intresserad men jag har typ ganska mycket kläder som jag inte använder. D: Känns så onödigt att ha dom där så jag funderar på att ha en liten "bloppis" eller vad det nu heter. x"3  Vi får se hur det blir med det hmm...ska undersöka garderoben lite.
 


Kommentarer
Anonym

Tröjorna med färgad ärm är mina!!! :P

Svar: hahaha, för att få dom helat 25kr./st ;3
Carolina Wirell

2012-10-05 @ 12:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0