Bebis!

Hellu
I dag slutade jag vi 12:00 så skönt!!! Jag hade bara bild och sam så väldigt slappt. :3 När jag kom hem så kom min mor, syster och Hedwig så då gick vi och åt på sjöglimten och gick lite på stan me. Jag skulle hitta en vinterjacka men eftersom Motala är så litet och har så få affärer så hittade jag såklart ingen. :C Jag vill ju ha en burgundyfärgad kappa... men nejdå det hittade jag icke! Men jag hittade iallafall något annat som var mycket fint som jag kommer visa í ett annat inlägg. ;3
 
Undertiden min mor körde hem min syster så fick jag va barnvakt till Hedwig själv för första gången...det gick väl sådär hon spydde ner både mig och soffan. D: Fick panik! Tillslut somnade hon iallafall och då passade jag på att ta lite smygkort på henne hehe. ;3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mor

ÅÅåååå, helt underbara bilder, du är en duktig fotograf, och Hedwig en fin modell.

2012-09-24 @ 19:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0