Ny jacka

Nu har jag äntligen hittat en ny jacka! :3
Det första jag tänkte när jag fick syn på den var "Blöööö skit ful!!" men jag provade
den iallafall och då märkte jag att den var rätt snygg faktiskt! :3 Den är inte som vanliga jackor,den är speciell♥. Skumaste skiftande färgen på den men det GILLAR JAG! Och jätte stor fluffig kraggrej så jag känner mig lite som en vampyr tihii. Och förlåt att jag har kladdat på bilderna!! D: Men nu var det faktiskt så att jag hade cyklat hem i regnet precis innan jag tog bilderna så jag var blöt och blääig och det är ju inte okej! :3 Såå gick jag in på PicMonkey.com och såg att dom hade nytt Halloween tema som jag var tvungen att prova haha.
Men kolla på jackan och inte mitt cp face TACK! :3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0