The vow

Buhu så bra film. D:
Är det bara jag som tycker att filmer blir extra bra om dom är baserade på en sann historia? :o
Den här filmen är det och om ni inte har sett den så se den! :3
 
 
När jag ändå gör ett inlägg kan jag väl berätta lite om min dag.
Inte för den är så intressant men men. ^^ Vart en helt vanlig dag i skolan förutom att jag åkte hem tidigare. Har vart hängig hela dagen, inte för att jag vart sjuk men haft så sjukt ont i magen INTE KUL. Men då la jag mig i soffan åt lite (eftersom jag knappt åt något i skolan för det var jätte äcklig mat :c) och kollade på The Vow.
Lite senare när jag mådde bättre så mötte jag Emelie och Sassa och tog en fika. Det var min dag!
Nu ska jag försöka att göra klart min bildläxa, jag ska rita en mugg med en konstig penna...jätte kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0