DAG 17

 Dag 17 – Varför startade du din blogg.
 Jaaa ni...
Jag har nog aldrig velat ha en blogg.
Jag tyckte att det kändes skumt att skriva vad man gör om dagarna osv. Liksom varför skulle någon bry sig om vad jag gör haha. ^^  Men sen så ville en kompis (Cissi) starta en blogg med mig och så gick jag med på det och sen började jag gilla det och kunde inte sluta. ^^
 
Jag bryr mig inte så mycket om någon läser den eller ej. ^^ Bara skönt att skriva av sig lite ibland. Har dock en annan blogg som är mer personlig på en annan sida(men den är för hemlig för att ni ska få reda på mer om den. ;3) Lite privatliv måste man ju få ha! Haha ^^
Det är skönt att ha 2 bloggar för då avslöjar man inte för mycket privatliv i den här bloggen som folk läser. ^^
 
Idag har jag vart ute och gått massa. >__< Fast jag börjar typ bli sjuk så det var nog inte så
bra att jag gjorde det.:c Min hals gör ont så nu äter jag glass. ♥
I morgon ska jag till tandläkaren kl halv 9! Wiiie pepp på att gå upp så tidigt på ett lov. D: Sen blire att åka till Linköping och shoppa lite. >__< Jag behöver kläder, för då blir jag lycklig. :DD
Vill att min cam ska funka igen...jag råka radera programet som man startar den me (jag=klantig).
Och jag kan inte ladda ner det igen för det kostar pengar. T^T
Nu ska jag dö i min säng,tröttttttter! ^^
POSS PÅ ER!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0