DAG 19

Dag 19 – Drömjobb.
Ohh jag vet inte vad jag vill bli. D:
Så svårt. Men om jag kunde bli exakt vad som helst och va bra på det så kanske...stylist, tatuerare...eller skulle ju vara galet coolt att va typ skådespelar/sångare eller något sånt me!
Skulle va coolt att ha massa fans som springer efter en! Hoho vem gillar inte uppmärksamhet liksom?! xD
 
 
Nu ska jag laga mat. Japp JAG SKA LAGA MAT!
Hmm vill gå ut lite me. Känns så blää att sitta inne, så ska nog gå till någon loppis och leta efter lite kläder som jag kan sy om. Får se om jag hittar något till min cosplay dräkt me! :3 Lika bra att börja på den nu så det inte blir lika stressigt som förra året. >___<


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0