DAG 20 & Yohio

Dag 20 – Berätta vad du helst gör på helgerna.
Hmm... det är ju inte kul att göra samma sak varje helg men är väl alltid kul att dra ut med kompisarna eller va med någon o bara ha mys. :'3 Vill ha sommar! Så skönt att bara va ute och bara vara med kompisar då.
Och vara uppe hela natten för himlen är så ljus!
 
Var o kollade på Yohio idag i Linköping. Lite dåligt att han bara sjöng 2 låtar men men. D:
Fick iallafall träffa honom mihi! >:D  Jag=Glad flicka, dock inte på bilderna så därför fick jag ta fram min konstnärliga sida och måla dit en "glad" mun. 8D  Ser läskig ut.
Inte okaaaaaaaaaj...
Jag hade tyvärr inte tid att ta kort på Yohio eftersom att jag var så upptagen med att kolla på honom hohoh. 8D Fast kanske lägger upp några senare om mina kompisar skickar några till mig! :3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0