Dag 21

Dag 21 – Något pinsamt du gjort
Oh jag har nog gjort många pinsamma saker eftersom att jag är så klumpig. >__<
Men självklart ska man inte komma på någon av dom bara för att den frågan kommer upp.
Men ska väl försöka komma på några...
 
♦En gång när en telefonförsöljare ringde var jag helt säker på att det var min kompis som busringde så jag sa åt henne att sluta tönta sig för att jag visste att det var hon. xD Vi höll på så ett tag och eftersom att hon inte gav sig la jag på. Sen ringde försäljaren igen och ville prata med min pappa och då förstod jag att det inte
var min kompis. >__< Det var lite pinsamt, men inte så mycket.
 
Sen så har jag ringt fel. Jag skulle ringa till tandläkaren men råka ringa till frisören och jag fattade inte att jag hade ringt fel förrän frisören lät som att hon inte brydde sig att min tandställning som jag hade då hade gått sönder. Haha xD
 
Hm vad har jag mer gjort...varför ska det vara så svårt att komma på något? >__<
Antingen har jag förträngt alla pinsamma saker jag har gjort eller så tycker jag inte att saker är lika pinsamma längre. xD Det var nog värre förr då man tyckte att allt var pinsamt. Låter som en gamling nu meeen men. xD
 
Jag har nog gjort allt från att peta någon i ögat när det var en "romantisk moment" till att ha nyst en kille i håret så att det blev blääigt. xD Haha det där med nysen i killens hår var faktiskt ganska roligt. Hans kompis sa sen till honom "Du har något i håret Anton." och tog i det. Han skulle nog spytt om han visste att det var mitt snor.
Hahahha jag dör. Jag är nog alltid lite pinsam av mig (enligt mina kompisar?) fast det är väl min personlighet. ^^
Nu ska jag kolla på någon serie eller något o sova så att jag blir frisk någon gång! D:
Blir alltid sjuk när det är lov. </3
(Paint </3)
 
 


Kommentarer
Josefine Klashed

hahahahaha nysen <3333333333

Svar: Hhahah så galet kul! xD
Carolina Wirell

2013-04-06 @ 22:16:10
URL: http://josefineklashed.blogg.se
Anna - utbytesstudent USA

HAHAHAHHAAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA alltså gud vad jag saknar dig Carro!!!!!!! vi ska tönta oss så mycket när jag kommer hem i sommar!

Svar: SAKNAR DIG ME ANNA!!!! KOMSI HEEEEEEEEM NU!
Carolina Wirell

2013-04-13 @ 16:50:08
URL: http://enligtmyself.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0