DAG 22 & 23

Jag har visst varit slarvig och glömt bort att göra listan igen. D: Inte okaj...
 
Dag 22 – Tre plagg du ofta bär.
Åh jag venne. D:
Får väl bli svarta tajta byxor, nelonstrumpbyxor och creepers. Det har jag på mig nästan varje dag.
Fast inte strumpbyxor och byxor samtidigt då. o.o

Dag 23 – Vad har du gjort idag, och hur har dagen varit.
Jag vaknade vid halv 6, fixade mig, åkte TÅG till skolan för första gången. :3 Det var mycket skönare än buss! Fast jag vågade inte somna för jag var rädd att jag skulle missa att gå av. 8D Därför var jag galet trött när jag kom till skolan och skulle ha idrott. Fast som tur va var det bara teori hela lektionen så kunde vila ut lite då.
 
Sen efter idrotten hade jag bild och fortsatte med min lerskulptur av Tutankhamun. Lite seg lektion eftersom att jag redan var klar med tavlorna som vi egentligen skulle måla på den lektionen och jag var äckligt hungrig me.
 Kändes som att min mage åt upp sig själv. Blää hatar långa lektioner. Efter det var det iallafall mat och så håltimme. Då läste jag en tråkig bok som skulle vara klar till svensklektionen som skulle börja om 1 timme.
Men sen när svenskan började skulle vi helt plötsligt inte redovisa böckerna längre. >__< Gaah! Seeeeeeeeeeeeen slutade jag och tog bussen hem. Jag ville åka tåg men gick inget då. :< Sorligt faktiskt.
 
På bussen satte sig en gubbe bredvid mig och jag somnade. När jag vaknade hade jag dreglat en flod och snorat me. XD Så mysigt. Gubben tyckte nog att jag var äcklig för han bytta plats. xD Hatar när dom gör så. Anledningen till att dom gör det är säkert för att dom vill sitta själva (vi bor ju i Sverige liksom xD) men man tror alltid att det är något fel på en själv när dom flyttar........När jag kom hem satte jag mig här. Sjöng massa, åt och nu ligger jag i sängen och ska sova för jag är gaaaaaaaaaaaaaalet trött.
Orkar inte kolla om jag stavat fel. Är för trött för det nu.
Godnatt!
Här får ni en egobild! XD
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0