YEY!

Wiie min cam funkar igen! :DD
Fast kvaliteten på den suger. :<
Så jag gav upp och blev surig när jag försökte gör en såndär fin "I ♥ U" bild! D:
Varför gör jag alltid pussminläppblaha på alla cambilder....usch så fult xD (Syftar på den åt vänster).
Alla mina bilder på camen ser typ ut så bläää. Ska radera dom så ingen ser dom! Pinsamt ju.
 
I morgon ska jag till Gränden för att se Yohio med några kompisar! :'3
Och neeeeejee jag är inte töntig som vill se han. :<  Han är ju så snygger! *dreglar*
Kommer säkert bara vara jag och alla småbarn som står och dreglar åt han. 8D
Meeeeeen det gör inget. Ska åka dit tidigt så jag inte behöver stå långt bak me. 8D
Kanske borde ta med mig en pinne eller något som jag kan slå dom som försöker tränga sig me hmmmm...
Det är så irriterande när folk gör det. För jag gör ju absolut inte samma sak!! 8D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0