Blääää

Kan knappt tro att det är skola i morgon.
Sommarlovet har gått så sjukt fort!!! Lovet har varit fullpropat med saker att göra så jag har knappt haft någon tråkig stund alls.Vilket är bra. :3
 
I går var jag iallafall på keep it loud.....med väldigt många. o.o
Men aaaaaa det var trevliiiiiigt. Har blåmärken överallt nu. xD Så blev vi utelåsta när vi skulle hem för att jag hade tappat nyckeln i Linköping. :C Som tur var kom min snälla far hem och öppnade åt oss.♥ 
 
Hmmmmmmmmm jag måste vara pigg i morgon i skolan så blir att dö i soffan lite nu, fast börjar dock 1 så jag behöver iallafall inte gå upp tidigt. :3
 
 
En fiiiiiiiin gif.
 


Kommentarer
Johännä

Ni ser så seriösa ut xD

Svar: Haha jaa iallafall dom xD
Carolina Wirell

2013-08-18 @ 21:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0