Fågel genom fönster

Isch blääääääää!
Det värsta sättet jag har vaknat upp på är nog när någon har böjt sig över mig och glott
på mig. >__< Men i dag hände nästan något värre!
 
När jag vaknar på morgonen brukar min säng alltid vara full av katter som ligger och sover. Men idag var min säng tom. Jag gick runt och letade lite men hitttade ingen av dom så gick in i duschen. Sen när jag kom ut så såg jag att köket var fullt av små fjädrar. Jag gick runt och funderade vad dom kom ifrån. Sen såg jag att det låg något större i en klump en bit bort så gick dit och eftersom att jag ser skit utan linser så var jag nära att peta till på det med tån innan jag fattade att det var en död fågel. Jag fick panik och skuttade iväg till soffan.
 
Jag fattar verkligen inte hur mina två innekatter som bor på 2:an våningen i en lägenhet kan fånga en fågel genom ett fönster som bara är öppet någon decimeter. 
Jag förstår verkligen inte hur dom lyckas. o.o
Så sjukt. 
Dom som ser så oskyldiga ut. D:
 
 
Deras sanna ja....
 
 
 


Kommentarer
mamma

Haha..:-D .Deras rätta jag är det jag ser;-)

2013-08-22 @ 21:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0