Första advent

 
Jag orkade inte blogga igår för att jag var galet trött efter gårdagen. Men nuu ska jag försöka skriva lite om Stockholm.
 
Black veil brides konserten var så gaaaaaaaaaallllllllet braaaaa! Jag skrek så att jag trodde att jag skulle kräkas. xD Dock tycker jag inte att förbanden var allt för bra och dom borde höjt Andys mick mer. >_> Men annars var det underbart! :'3 Så overklig känsla att jag har sett dom live nu, jag kan fortfarande inte fatta det. Men det var så sjukt mysig känsla att sjunga med i låtarna gaaah jag ryser bara av tanken. :'3 
Fansen var helt galna och när Andy kastade ut sin svettiga handduk så krigade dom i flera låtar om att få den.
En tjej började till och med att tjuta för att dom andra inte släppte.
Hhahah...så galet.


Kommentarer
MATILDA

snygg blogg :)

Svar: Tackar! :)
Carolina Wirell

2013-12-03 @ 13:12:22
URL: http://matildays.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0