Fredag den 13

Jag var på bio förut tillsammans med Sara och Johanna! :D
Vi köpte varsitt Hobbit meal till bion. (Bara för att man fick med en samlarfigur då ;3 )
Jag håll tummarna på att jag skulle få Gandalf eftersom att han är min favorit och det fick jag också! :D
Och Johanna och Sara fick likadana (den där trollkarlen med fågelbajs i skägget hahah).
 
Men jag hade inte sådan tur som jag trodde att jag hade. >_> När jag skulle sätta dit Gandalf på plattan så var hålen för långt isär varandra. xD Sedan kollade jag på lappen där det fanns en bild av honom och det visade sig att hela figuren var helt missbildad! D: Hans svärd hade gått av och trollstaven me. D: Så då blev jag sur...buhu.
Hoppas den är lika mycket värd som ett felgjort mynt. ;D 
Haha
 
Bion var iallafall SJUKT BRAAAA!
Peppar till tredje delen! :'3
 
Vad har jag mer haft för otur i dag? Hmmm på Lucian så gick brandalarmet för att någon idiot satte på det mitt i allt. >_> Så var jag så galet nervös när jag sjöng så min röst bara skakade och jag sjöng typ fel hela tiden buhu. :C
 
Hmm mer för otur... jag skulle egentligen ta tåget tillsammans med Sara men såg sen att det gick en tidigare buss, så då tog jag den. Sen fick jag ett sms från Sara att min favorit tågvärd var på tåget haha. D: Då blev jag sur, jag ville ju me va på det tåget och inte på någon äcklig buss. D:
 
Jag har ätit så sjukt mycket popcorn så att det känns som att jag ska kräkas. o.o
Nu ska jag rita, baii baii!
 
 


Kommentarer
Johannaaha

Hahaaaaahaaa min va iallafall hel..

Svar: Ge den till mig!!!
Carolina Wirell

2013-12-15 @ 16:59:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0