Jag är stolt över mig själv!

Tänk vad lite träning kan göra.
Ganska sjukt. Jag vet inte om ni ser skillnad men jag känner skillnad! :o Känns lite pinsamt att lägga upp bilder på sin mage på bloggen hahaha. Men jag är så nöjd med skillnaden. :'3
 
Det är knappt att några byxor vill sitta kvar längre. Det kanske är dags att köpa nya. ^^ Jag längtar till efter jul för då ska jag köpa massa nya kläder till mig själv! :'3 Det känns som att det var ett tag sedan jag köpte kläder. :'3 Om man nu bortser från vinterjackan. ;3
 
Men jag är iallafall jätte nöjd med förändringen än så länge! :'3
Men bättre ska det blir, träna träna träna wiiiiie! ^^
 
Varning för lättklätt 8D Usch vill aldrig se ut som "Då" igen.
 


Kommentarer
Malin

Ow duktig! :D Dock tycker jag inte du behöver bli smalare! D:

Svar: Tack ^^ Joo jag vill få starkare mage! :D
Carolina Wirell

2013-12-08 @ 15:39:24
URL: http://kuronyappy.devote.se
mamma

Träning är kul!
Att magen automatiskt blir mindre är ju bara ett plus :). Du har varit duktig och hängt i fast det var lite svårt och jobbigt i början.
Bra jobbat!

Svar: Jaa det är kul! :DD Tack mammsen <3
Carolina Wirell

2013-12-08 @ 19:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0